
У зв’язку із прийняттям Постанови НКРЕКП № 349 від 26.03.2022 “Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури” доступ до повної інформації про підприємство обмежено:
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)
КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104
🕛Графік роботи кол-центру:
☑️ понеділок – п’ятниця з 8:00 до 17:00
☑️ субота – неділя з 9:00 до 18:00
🔄TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot
Волинська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
0332 77 69 00 (приймальня)
ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ
☑️ Телефон: 0 800 357 291
☑️ Електронна пошта: [email protected]
☑️Портал для створення звернень
🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.
☑️ Графік прийому споживачів у центрах обслуговування клієнтів::
пн-чт. з 8:00-17:15
пт – 8:00-16:00
сб-нд – вихідні
☑️ Графік прийому споживачів у центрі обслуговування клієнтів м. Луцьк:
пн-чт. з 8:00-17:15
пт – 8:00-16:00
обід: 13-14 год.
сб-нд – вихідні
До уваги!
Електронна адреса для офіційних запитів (листування з органами влади, підприємствами, організаціями, адвокатські запити ін.)
Особливості-реєстрації-та-опрацювання-звернень-що-надходять-до-Оператора-ГРМ
☑️ Офіційна сторінка у Facebook Волинської філії “Газмережі”
☑️ Офіційний Telegram канал Волинської філії “Газмережі”
