КОНТАКТИ

У зв’язку із прийняттям Постанови НКРЕКП № 349 від 26.03.2022 “Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури” доступ до повної інформації про підприємство обмежено:

 

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

 

Повна офіційна назва: Волинська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”

Скорочене офіційне найменування: Волинська філія “Газмережі”

 

 АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)

 КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104

🕛 Графік роботи кол-центру:

☑️  понеділок – п’ятниця з 8:00 до 17:00

☑️ субота – неділя з 9:00 до 18:00

 

☑️ Графік прийому споживачів у центрах обслуговування клієнтів:

пн-чт. з 8:00-17:15

пт – 8:00-16:00

сб-нд – вихідні

 

☑️ Графік прийому споживачів у центрі обслуговування клієнтів м. Луцьк:

пн-чт. з 8:00-17:15

пт – 8:00-16:00

обід: 13-14 год.

сб-нд – вихідні

 

🔄 TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot 

ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ КЛІЄНТІВ: [email protected]

Електронна адреса для офіційних запитів (листування з органами влади, підприємствами, організаціями, адвокатські запити ін.)

☑️ [email protected]

0332 77 69 00 (приймальня)

Особливості-реєстрації-та-опрацювання-звернень-що-надходять-до-Оператора-ГРМ

 

   ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ

☑️ Телефон: 0 800 357 291

🕛Графік прийому дзвінків:

☑️ понеділок – п’ятниця: з 9:00  до 18:00

☑️Портал для створення звернень

🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.